Framme!

0kommentarer

Jag var på resande fot i 9 timmar men var äntligen framme hos familjen igår. Galet för en liten sketen resa inom Sverige, tar "bara" 5 1/2 timme att resa till Kanarieöarna nästa vecka.. I alla fall så njuter jag av lugnet och läser, läser, läser. Fast jag flyttat hemifrån och föredrar det så är det ändå ganska skönt att kunna bli lite ompysslad!

Just nu plöjer jag igenom bok nummer två i Twilight-serien. Edward är inte med särskilt mycket än så boken är ju bra.. :)

Har som sagt tagit med mig en hel drös med böcker. Lycka.

Denna veckan umgås jag med min familj, nästa vecka åker jag till Kanarieöarna med sambo och veckan efter det flyttar vi till vår drömlägenhet. Jag får passa på att läsa så mycket som möjligt nu!




Kommer nog upp en recension eller två men det kommer nog bli lite glest mellan inläggen.
Mycket på gång!


Tills vi hörs igen!


Kommentera

Publiceras ej