Månadsrapport - december

0kommentarer


33. Släktet - Guillermo Del Toro, Chuck Hogan ...................... 465 s
32. Eclipse - Stephenie Meyer .............................................. 559 s
31. När jag hör din röst - Stephenie Meyer ............................ 452 s
30. 3096 dagar - Natascha Kampusch ................................... 253 s
29. Drömmarnas djup - Hisae Iwaoka .................................. 192 s
28. Agnes Cecilia: En sällsam historia - Maria Gripe ............... 297 s
27. Alla själars natt - Deborah Harkness ............................... 691 s

Totalt antal böcker: 7
Totalt antal sidor: 2909
Antal böcker på engelska: 1
Antal recensionsexemplar: 3


Något jag har märkt nu när jag gått igenom de förra månadsrapporterna är att jag varje månad har läst 7 böcker. Sidantalet har varierat, vissa månader har det blivit tunnisar, andra har varit fyllda av tjockisar - men alltid 7 böcker. Knäppt.

Denna månad blev det många sidor, till min stora förvåning! Men samtidigt har jag ju både spenderat tid hos familjen och utomlands vilket gav mig ungefär 2 veckor av semester för lugn läsning.

Favoriten var helt klart Alla själars natt! Längtar så efter fortsättningen! 3096 dagar var också väldigt bra, Släktet likaså. Egentligen har jag tyckt om alla böcker jag läst denna månad. Ingen besvikelse alls!


          








Kommentera

Publiceras ej