Månadsrapport - november

1kommentarer

 

26. Hammerfall 2 - Skuggorna i Svartalvhem .............................. 56 s
25. Frukt och djur - Johan Nordqvist, Johan Toorell
24. Slumpens spöke - William S. Burroughs ............................... 86 s
23. Umbra - Elin Fahlstedt ........................................................ 110 s
22. Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer .......................... 415 s
21. Zorn & Dirna 1 - Valsverken ............................................... 48 s
20. Hammerfall 1 - Ormens lidande ........................................... 56 s
19. Skuggan från norr - Philip Pullman ....................................... 317 s
18. Insekt: Noveller - Claire Castillon .........................................137 s
17. Själens osaliga längtan - Audrey Niffenegger .........................432 s
16. Lill-Kitty: Iskalla knep - Carolyn Keene ............................... 98 s
15. Kall feber - Jerker Virdborg ................................................ 251 s


Totalt antal lästa böcker: 7
Totalt antal sidor: 1736
Antal böcker av utländska författare: 6
Antal böcker av nordiska författare: 1



          


Antal seriealbum: 4
Totalt antal sidor: 270


Totalt antal lästa sidor i november: 2006


          



Jag är nöjd! Jag fattar inte att jag hunnit med så mycket - jag har jonglerat jobb, praktik och studier denna månad. Dessutom har det varit massor av saker att fixa vid sidan av, och är fortfarande massor kvar. Tack och lov för seriealbum! Lätta att läsa och ger en härlig verklighetsflykt när man inte har tid eller koncentration för att dyka ner i en bok!

Favoriten i listan är Slumpens spöke. En helt fantastiskt underbar bok som jag kommer recensera snart. Älskar! Annars tycker jag att de flesta böcker och album har varit bra eller mycket bra. Och så smög jag in en liten nostalgitripp i form av Lill-Kitty också. En av de få böcker jag inte gav bort..

Besvikelsen har väl dock varit Kall feber. En dystopi på en forskningsanstalt - låter ju helt underbart. Men den var tyvärr ganska platt och inte särskilt spännande.


Så blev min boknovember!


1 kommentarer

Miriam

02 Dec 2011 00:36

Ja seriealbum är awesome =)

Kommentera

Publiceras ej