Postlådelycka

1kommentarer

Det har skrivits mycket om serier i olika bokbloggar och det har väckt min sovande seriekärlek. Som liten läste jag gamla album om Tintin och Fantomen och för ett par år sedan läste jag mycket manga. Och nu är det dags att börja läsa igen!



Lycka är då att få hem detta paket med recensionsexemplar från Albumförlaget:

     
Hammerfall 1 - Ormens lidande, Hammerfall 2 - Skuggorna i Svartalvhem, Zorn & Dirna 1 - Valsverken

Att de skickade del 2 av Hammerfall-serien var något jag inte väntat mig men det var en rolig överraskning! (Och faktiskt helt fantastiskt bra då jag redan läst ut del 1.)


       

Och omslagen! Så. Vackra.



1 kommentarer

Miriam

18 Nov 2011 19:22

Åh va kul och va fina =) Ska bli kul att höra vad du tycker om dem sen ;)

Kommentera

Publiceras ej