Jag läser - alltså finns jag

2kommentarer

Så rolig liten sak - en läsdagbok! Den här bloggen är en ju sorts läsdagbok men en boknörd måste ju ha en tjusig bok som läsdagbok också!


Boken är inbunden och har linjerade sidor, läsband och är indelad i olika kapitel, bland annat: Böcker jag har läst, Några böcker jag tar med mig till en öde ö, De sämsta böcker jag har läst, Böcker jag önskar att jag skrivit själv.. etc.




När jag var yngre skrev jag faktiskt ner titel, författare och sidantal om böcker jag läst i en vanlig anteckningsbok men den blev sådär sliten som kollegieblock blir och är försvunnen sedan länge. Men den här kan ju förvaras snyggt i bokhyllan bland andra böcker. ♥

Jag har klickat hem en!
Finns här!





2 kommentarer

Monika

22 Oct 2011 08:19

Jag önskar så att jag kunde övertala mig själv att jag verkligen behöver en läsdagbok, men det är svårt att övertyga den rationella delen av mig. Jag skriver dels upp alla böcker jag läser, manuellt i en lista och dessutom har jag all information i ett program på datorn. Det finns ju ingen anledning alls att ha allt på ett tredje ställe. Ibland avskyr jag min förståndiga sida.

Bea

25 Oct 2011 17:52

I det här inlägget finns det en liten award till dig!



http://beasbokhylla.blogg.se/2011/october/sara-en-glad-liten-overraskning.html

Kommentera

Publiceras ej