Bok-Buffy?

4kommentarer

Jag älskar vampyrer. Att läsa om dem. Däremot har jag en helt irrationell fobi när det kommer till att se dem.

Jag har funderat ett tag på att börja titta på Buffy the vampire slayer men det rimmar illa med min knäppa fobi. Istället har jag tankar på att börja läsa serien! Är det något som ni Buffy-fantaster där ute kan rekommendera? Är det samma innehåll som serien, bra historia, god berättarstil osv?




      



Jag vill gärna köpa dessa böcker, samlingsvolymer med tre böcker per volym. Snygga, snygga omslag!




4 kommentarer

Miriam

12 Feb 2012 00:33

Buffy-seriealbum känner jag till men dessa har jag missat.



Stört snygga var dom iallafall ja!

Nelly

12 Feb 2012 09:55

Va finns det böcker? Shit vad snygga de var!

Cilia

13 Feb 2012 10:09

Åh gud finns det Buffy-böcker oxå! :D Hade helt missat det så kan tyvärr inte säga om de är bra eller inte, men älskar ju serien så man borde pröva iaf ^^

Ela

15 Feb 2012 09:16

Jisses vad fina de är! :-) Men är det samma historier som i teveserien? Det här måste jag kolla upp.

Kommentera

Publiceras ej