Nytt liv till gamla böcker

3kommentarer

Ett värdigt åldrande för gamla böcker är att återanvända dem och skapa vackra konstverk. På så sätt kan gamla gulnande uppslagsverk få nytt liv!

Jag har just beställt hem trycken nedan, och åh var det var svårt att välja..! Jag valde i alla fall tre tryck med Alice i Underlandet samt tre med djurmotiv. Men snygga steampunk-prints och anatomibilder lockade också galet mycket!


Perfekt för oss boknördar som vill pryda våra väggar med bokkonst.


    


    


De finns på min absoluta favoritsida, Etsy!





3 kommentarer

Cilia

18 Feb 2012 20:52

Verkligen himla fina, älskar elefanten! ♥

Man

19 Feb 2012 18:00

Så grymt snygga! Tyckte du gjorde mycket bra val. :) Etsy är minsann en guldgruva, även om jag inte hunnit köpa något därifrån själv. Men det kommer, det vet jag.

Louise

21 Feb 2012 14:11

Men gud vilka fina grejer! Tack så hemskt mycket för tipset har suttit där en timma nu och hittat minst hundra saker som jag skulle vilja beställa! :)

Kommentera

Publiceras ej