Utlottning av Varma kroppar!

3kommentarer

Trots att jag gillar zombies, har sett många filmer och följer serien The Walking Dead, och är världens fan av Plants vs Zombies, har jag bara läst en enda bok om dem, The zombie survival guide. Det kan vara dags att utöka min referensram lite och därför är jag med i utlottningen av Varma kroppar hos Swedish Zombie!

(Och för att jag vill läsa den nu nu nu, men är för snål för att betala 150+ nu nu nu. Man kan flytta från småland men snålheten följer med.. :))


          



Var med i utlottningen du med! Lycka till!



3 kommentarer

Man

21 Feb 2012 03:25

Jag önskar dig ett stort lycka till!



Sv: Då ska jag säga dig att den inte bara verkar utan också är. :)

Ela

21 Feb 2012 08:59

Varma kroppar är jag jättenyfiken på! Ska bli väldigt spännande att läsa den.

Miriam

21 Feb 2012 14:11

Plants vs Zombies =) Åh de minns jag!

Kommentera

Publiceras ej