Månadsrapport - Maj

1kommentarer

28. The Reckoning - Kelley Armstrong .................................... 391s
27. Carrie - Stephen King ...................................................... 245s
26. De sex och äventyret på Rockingdown - Enid Blyton ........... 152s
25. Fem söker en skatt - Enid Blyton ...................................... 154s
24. Pestens tid - Stephen King ............................................... 1172s
23. Dimman - Stephen King .................................................. 214s


Totalt antal böcker: 6
Antal sidor: 2328


Antal omläsningar: 2
Antal lånade böcker: 1


Läste ut sista delen av Darkest Powers-trilogin, vilken var helt okej. Härligt att ha läst ut hela trilogin!

Tre böcker av Stephen King blev det också. Av de tre var Pestens tid allra bäst, dock gillade jag inte någon riktigt mycket egentligen. Jag märker att jag inte riktigt gillar hans tidiga böcker.

Det blev en liten nostalgitripp också! I samband med att jag var i Småland kikade jag igenom lite kartonger och hittade sparade favoriter från min barndom. Jättekul att dyka ner i Blytons värld igen! Dock märkte jag verkligen hur man har utvecklats. Då var det fantastiska böcker på lagom nivå, nu märker man av hur lättläst det är. Mysigt dock!

 



1 kommentarer

Man

06 Jun 2012 23:45

Svar: Tack! Och jag är -inte särskilt konstigt- också rätt förtjust i miniatyrcyklarna. Lagom nostalgi. (Antar att det var du som skrev kommentaren.)

Kommentera

Publiceras ej