Ett himla kap!

0kommentarer

Nu kan man förboka böcker inför bokrean som startar den 26 februari. Jag har ju köpstopp men kan inte hålla mig från att plåga mig själv och kika runt. Slumpades in på en bokblogg för någon dag sen som tipsade om Libba Bray´s trilogi om Gemma Doyle. Inbunda, alla tre för hundralappen. Åh vad jag ville ha dem, la dem i korgen men tvekade. Väntade. Det gick en dag. Bestämde mig för att köpa dem, måste ha dem. Och de var slut.
 
Jag lärde mig en läxa och tvekade inte när jag idag kikade in på Bokus förhandsbokning och stötte på en deal som jag inte kunde säga nej till, köpstopp eller ej! Två Harry Potter-böcker för 19 kronor styck. 19 kronor styck. 19 kronor. Ah.
 
                         
 
Nu har jag ju visserligen inte haft ett särskilt stort behov av att läsa böckerna på engelska alls. Men för 19 kronor måste jag äga dem. Och 38 kronor kan ju knappast bryta köpstoppet... Hehe.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej