TEMA-TÄVLING: Hunger Games

68kommentarer

Dags för en tävling! Temat är Härmskrikan från Hunger Games, en fantastisk bokserie som troligtvis alla känner till vid det här laget!

Vinsterna är följande:


Två läderarmband.


Två vinyldekaler, en i matt svart och en i silvermetallic. Kan till exempel fästas på mobilen eller favoritkoppen. Min dekal sitter på exempelvis på datorn.


Ett halsband i antikguld, härmskrikan på båda sidor. Lång kedja som kan justeras. Jag beställde faktiskt två halsband att lotta ut men de var så fina att jag var tvungen att behålla ett. Riktigt fina alltså. ♥



Tre vinnare kommer lottas fram.
Vinst 1: Halsband      Vinst 2: Armband + dekal      Vinst 2: Armband + dekal



Tävlingsregler:

1. Lämna en kommentar så är du med och tävlar med en lott.

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook för tre lotter. Klistra in länken i kommentarsfältet så att jag kan se det.


Tävlingen avslutas måndagen den 18:e juni!
Glöm inte att lämna mejl- eller bloggadress så att jag kan nå dig om du vinner!


Jag hoppas att många vill delta! And may the odds be ever in your favor!