Boknördens lycka

3kommentarer

 
    
 
 
Det var ganska länge sen jag köpte många böcker på samma gång och jag kan verkligen säga att jag saknar känslan av en jättehög som väntar på att läsas! Veckornas inköp:
 
The Maze Runner - James Dashner
Pretties - Scott Westerfeld
Matched - Ally Condie
City Of Bones - Cassandra Clare
Warm Bodies - Isaac Marion
Mannen som föll i glömska - Mia Ajvide  (rec-ex)
Fallen ängel - Becca Fitzpatrick
Flickan från ingenstans - Justin Cronin
Alla min vänner är superhjältar - Andrew Kaufman
Förlorad ängel - Becca Fitzpatrick
 
 
Pretties är uppföljaren på min second-hand fyndade Ful. Bra men inte fantastisk. Warm bodies läste jag precis ut inatt och wow, det är verkligen en bok helt olik andra! Slutet skulle jag inte hurra för men resten - fantastiskt.
 
Fallen ängel verkade lite mesig, men smått intressant så den köptes utav bara farten. Utan förväntningar parkerade jag mig i soffan med boken i knät och lämnade den inte förrän hela boken var utläst. Den var så knäppt bra att jag mitt i natten var tvungen att lägga en beställning på uppföljaren!
 
Jag ser fram emot att gräva ner mig i nästa bok, nu gäller det bara att välja vilken..!
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Lucy Chen

15 Aug 2012 12:45

Åh vilken underbar hög!

Louise

17 Aug 2012 10:50

Vad härligt med så många nya böcker! :)

Henrietta

22 Aug 2012 10:13

Åh, jag längtar tills jag har råd att köpa böcker igen! Ser underbart ut!

Kommentera

Publiceras ej