Flickan som aldrig kommer nån vart..

4kommentarer

Flickan från ingenstans - fy vilken lång startsträcka! Jag påbörjade boken förra veckan men har bara läst ett par 300 sidor. Jag blir inte riktigt intresserad och överflödet av manliga FBI-agenter står mig upp i halsen.
 
Jag väntar på att historien ska komma igång och fortsätter kämpa på. För kämpar gör jag, det är ingen nöjesläsning än så länge. We'll see.
 
 
     
 
Är det någon som har läst den, på svenska eller som engelska The Passage? Vad tycker ni?
 
 

4 kommentarer

Henrietta

30 Aug 2012 06:45

Jag har läst den engelska och håller med om att startsträckan är mycket lång. Jag var nära att ge upp flera gånger men höll i och sen helt plötsligt vände det. Minns inte riktigt när eller hur men jag låg vaken nästan en hel natt för att jag inte kunde lägga ifrån mig den.

Svar: Då får jag hoppas att det vänder snart för min del också! Det bästa som finns är ju en bok man verkligen sugs in i - och som är låååååång! Då finns det mycket att njuta av :)
labibliotheque.blogg.se

Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

30 Aug 2012 11:10

Jag gav upp efter typ 650 sidor... ingen bok för mig. SEG!

Svar: Starkt att hålla ut så länge..! Om det inte vänder finns det ingen chans att jag orkar läsa så långt..
labibliotheque.blogg.se

Sofia i Bokmilaskogen

30 Aug 2012 12:39

Åsikterna verkar verkligen gå isär angående den här boken! Jag vet knappt om jag vågar läsa den. :P Har läst det första kapitlet och tyckte att det var väldigt spännande. Synd om det inte håller i sig dock.

Svar: Jag håller med. Dock läste jag så många fina omdömen att jag var tvungen att ta upp den, kanske är det mina höga förväntningar som spökar..
labibliotheque.blogg.se

Eve

30 Aug 2012 17:01

Har läst, gillade inte, var inte alls min typ av bok. Tyckte dock att början var det som var bäst, sedan går det enligt mig bara utför.

Kommentera

Publiceras ej