Utmaning

1kommentarer

Alltså. Bokrean.
Kandenintebörjasnart?! Det riktigt kliar i fingrarna, jag har avhållit mig från att köpa böcker alldeles för länge nu!


Jag har dock en utmaning till mig själv: Att läsa ut alla recensionsexemplar innan bokrean börjar. Jag vet att när jag väl köpt nya böcker kommer de locka alldeles för mycket..

De böcker jag ska läsa ut innan 22 februari är följande:

Fosfor i drömlandet - Rikki Ducornet
Mitt liv i spökenas bush - Amos Tutuola
Oskuldens tid - Edith Wharton ------------------------------> UTLÄST
Nattvandraren - Andrew Taylor  ---------------------------> UTLÄST
Minnet av en smutsig ängel - Henning Mankell -----------> UTLÄST


Jag har börjat på flera stycken, nu gäller det bara att läsa ut dem också. Jag har 23 dagar på mig!


       

1 kommentarer

Louise

01 Feb 2012 15:20

Jag känner igen känslan, vill också att bokrean ska börja snart!! Vill kolla runt bland massa böcker och bara känna efter om detta är världar som jag vill färdas i. Men man får väl trösta sig med att den kommer rätt snart ;)

Kommentera

Publiceras ej