the Flow

1kommentarer

Vi har inhyst sambos föräldrar här i ett par dagar vilket har inneburit mycket sightseeing och lite läsning. Därför har jag kunnat spara lite på Dödsrelikerna. Kanske var det lika bra att det inte blev en manisk maratonläsning. Istället har jag fått sol på näsan, tagit del av kultur och haft väldigt trevligt. Och boken har varit som att besöka en kär vän en liten stund varje kväll. Mycket mysigt.
 
Funderar på om det är dags att ta sig an Fenixorden igen.  Jag är inne i ett Potterflow och kan nog inte läsa något annat än. Så jo, det är nog dags för seriens tjockaste bok!
 
 
 
Vad läser ni just nu? :)
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Louise

02 Jul 2012 19:17

Det är härligt med besök i Potters värld ;) Själv har jag börjat med När lammen tystnar, har alltid gillat filmen och boken är också bra hittills, men ibland kanske lite väl detaljrik för mig som är ganska lättäcklad ;)

Kommentera

Publiceras ej