Pottermania

2kommentarer

De senaste dagarna har jag haft en gigantisk längtan efter allt som har med Harry Potter att göra. Jag har tjatat på min sambo om filmerna, jag har fastnat framför Behind the sceenes på Youtube innan jobbet, längtat ihjäl mig efter att läsa de böcker jag inte har. (Jag äger faktiskt bara tre av böckerna, och inte ens böcker i följd, vilket är ganska knäppt med tanke på hur jag (precis som de flesta) fullkomligt älskar serien.)
 
Idag fick det vara nog. Eftersom att en nätbeställning inte skulle komma fram tillräckligt fort gick jag till närmsta bokhandel efter jobbet. Och inhandlade Harry Potter och Dödsrelikerna. Jag har bara läst denna bok en enda gång, som lånebok från biblioteket runt 2008. Alltså nästan 4 år sedan.. Skämskudde.
 
 
 
 
 
Nu är det bara jag, sängen och boken som kommer existera de närmsta dagarna. Tur att man är ledig.
 
 
 

2 kommentarer

Angelica

26 Jun 2012 19:14

Finns det något bättre än att få hem en ny Harry Potter-bok? :)

Louise

27 Jun 2012 10:38

Haha ibland får man verkligen de där Harry Potter-rycken då man bara måste ta sig till Hogwarts snarast! :D

Kommentera

Publiceras ej