Skörd

2kommentarer

 


Älskade nya böcker. Det finns inget bättre än att öppna paketet och känna doften av nya, fräscha sidor!

Gargoylen är en bok jag haft span på ganska länge. Nu fanns den inbundna boken på rea för samma pris som pocket. Dock älskar jag pocketversionen och hade svårt att bestämma mig. Men den inbundna vann på att jag sällan köper inbundet och dessutom skulle sidorna vara svarta! Underbart! Tyvärr visade sig sidorna vara vita som snö. Oh well.

Jag läste Guldkompassen förra hösten och beställde äntligen uppföljaren. Spännande.

Och äntligen är det dags att läsa The Forest of Hands and Teeth! Jag älskar omslaget jag valde, helt fantastiskt fint!


Och till sist: första boken i två serier- House of Night och Sookie Stackhouse. Det blir dock mycket vampyrism i och med att jag precis har läst Legend av Matheson och Själlös av Carriger. Återstår att se om jag tröttnar.





2 kommentarer

Louise

07 Jun 2012 20:45

Det är verkligen något speciellt med nya böcker! Älskar doften av dem! :)

Bokbuse

08 Jun 2012 18:41

House of night är bra i början men jag är på bok sju eller åtta nu och det händer INGET! :/

Kommentera

Publiceras ej