Nya böcker

2kommentarer

Det har blivit en lagom hög de senaste dagarna. Jag har ju långa listor med böcker att köpa men jag tar det långsamt. Några i taget för att inte bli alltför stressad. Om jag har för många böcker får jag nästan hjärnsläpp och vet inte var jag ska börja.


Förresten så fick jag inte hem Unholy-böckerna från bokrean! Dagen efter att jag beställt och betalat fick jag ett mail om att de var slut. Känns lite dumt att det inte kunde uppdaterats innan jag betalade..

Och på tal om bokrean så har jag kikat runt men inte hittat ett dyft som känns intressant. Tyvärr. Men jag är ganska nöjd ändå.



Glömde The Summoning på bilden!


The Morganville Vampires vol 1: Glass Houses, The Dead Girls´ Dance, Midnight Alley
Buffy the Vampire Slayer vol 1: Coyote Moon, Night of the Living Rerun, Portal Trough Time
Frankenstein
En hjärtformad ask
De ickesynliga
Metro 2033
The Summoning



2 kommentarer

Monika

01 Mar 2012 15:51

Åh, Joe Hill... Har inte läst något alls av honom och äger heller inte någon av hans böcker. Men läsa honom vill jag. Får nog önska mig när jag fyller år :)

Nelly

01 Mar 2012 19:17

Åh, du köpte Buffyboken!



Och The Summoning vill jag med läsa!

Kommentera

Publiceras ej