UTLOTTNING: Umbra - Elin Fahlstedt

4kommentarer

Av en slump hittade jag nyligen Umbra liggandes i en kartong sedan flytten i december. Och eftersom jag inte ens har saknat albumet så tycker jag att jag lika gärna kan lotta ut den till någon!

Albumet är häftat och helt och rent. Inga repor eller skavanker. Jag har läst den en gång men inte böjt sidorna alls så albumet är sådär härligt stelt som första gången man öppnar det. Som nytt! Läs min recension här! 


   


Så! För att tävla:

- Lämna en kommentar i detta kommentarsfält om att du är med och tävlar så har du en lott i dragningen!

- För två extra lotter skriver du ett litet inlägg om tävlingen på din blogg!




Deadline: Måndag, 19:e mars
Lämna mailadress eller bloggadress så att jag kan kontakta dig om du vinner!


Lycka till!





4 kommentarer

Miriam- Schitzo-Cookies Bokblogg

12 Mar 2012 19:07

Åh jag är jättegärna med! Har velat läsa den jättelänge!

Nelly

12 Mar 2012 21:45

Jag är med!

Alexandra

15 Mar 2012 16:10

Hej Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning! ha det bra! Alexandra [email protected]

Cilia

18 Mar 2012 20:30

Ah men jag är gärna med! :)



ciliaskultur[at]hotmail[punkt]com

Kommentera

Publiceras ej