Ingen press

0kommentarer

Jag har inte skrivit månadsrapporter på ett tag och jag har inte uppdaterat läslistan på länge. Mitt i vardagen med allt som hör till så har bloggen hamnat lite i skymundan. Jag har känt lite press på att uppdatera (en press som bara kommer från mig själv) och responsen på det har varit att inte uppdatera alls. Lusten till bloggen försvinner när jag känner krav.
 
Läst har jag däremot gjort! Det är helt underbart att komma in i tempot igen! Just nu är jag snart klar med The Maze Runner, en bok jag gillar men inte är helt såld på. Matched läste jag ut i veckan, den gillade jag! Och så City Of Bones, vars fortsättning precis damp ner i brevlådan idag! Första boken slutade helt vrickat och oväntat, knäppt. Så nu ska jag dra mig hem från skolan och gräva ner mig i läsning!
 
Nån recension kommer kanske längre fram, ingen press..  :)
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej