Svältfödd på böcker

0kommentarer

Hej där!
 
Jag tog en liten paus som blev väldigt lång. Sådär särskilt många böcker har jag tyvärr inte läst heller egentligen så det har inte funnits mycket att skriva om. Läste dock J.K Rowlings Den tomma stolen runt jul och den var verkligen inte vad jag väntat mig. Det var verkligen en vuxenbok. Småstadsförakt och elakt skvaller blandat med övergrepp, droger och våld. Stilen tilltalade inte mig särskilt mycket heller. Jag ogillar att hoppa mellan olika familjer och otaliga karaktärer. Samtidigt var jag väldigt nyfiken på hur allt skulle sluta. Slutet var dock inte särskilt roligt det heller. Allt som allt en ganska medioker bok som jag personligen känner kunde varit skriven av vem som helst. Inte min stil helt enkelt.
 
Som sagt har jag inte läst så mycket böcker och anledningen till det är att jag har köpstopp. Och jag vill ju helst äga alla böcker jag läser så därför har jag inte lånat så mycket på biblioteket heller. Vilket gör att jag känner mig totalt svältfödd på litteratur! Så har fått tvinga mig till bibblan för att ha i alla fall något att läsa, just nu har jag en sliten upplaga av Utvandrarna vid sängen, förut var det Rubinröd.
 
Jaja, det är bara att hugga tag i Utvandrarna och se glad ut. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej