Valentines!

2kommentarer

Åh, jag har en underbar sambo som ger mig valfria böcker i Alla hjärtans dag-present! (Han har sett mig lida och hört mig gnälla.. haha) Och helt plötsligt ser livet lite ljusare ut!
 
      
 
 
Jag vill hemskt gärna se Beautiful Creatures nu när den kommer upp på bio men ville läsa boken först, så det var ett självklart val. Ender´s Game har jag sneglat på för länge, dags att slå till. Jag fullkomligt älskade Ryans The Forest of Hands and Teeth för flera månader sedan så uppföljaren var en självklarhet. Och så valde jag en ny bok som jag snubblade över - Anna dressed in blood.
 
Jag kan knappt vänta på att paketet ska komma fram! Jag saknar känslan av helt nya, oöppnade böcker i handen. Och den där fantastiska doften av tryckt papper! Åh.
 
 
 

2 kommentarer

Miriam - Schitzo-Cookie

10 Feb 2013 16:50

ÅH underbara Ender's Game!

Svar: Jättepepp på att läsa! :D
labibliotheque.blogg.se

Cilia

10 Feb 2013 20:07

Åh vilken underbar sambo du har! Hoppas du gillar böckerna, är själv mitt uppe i "Beautiful creatures" för tillfället :)

Svar: Ja, han är riktigt fin han :) Ska bli kul att se vad du tycker om bok sen :)
labibliotheque.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej