Månadsrapport - september

1kommentarer


7. Den glömda trädgården - Kate Morton    417 sidor
6. Tidsresenärens hustru - Audrey Niffenegger    466 sidor
5. Sarahs nyckel - Tatiana de Rosnay    388 sidor
4. Guldkompassen (Den mörka materian del 1) - Philip Pullman    383 sidor
3. En vampyrs bekännelse - Anne Rice    314 sidor
2. Flugornas herre - William Golding     210 sidor
1. Toffs bok: Med kommentarer av Muham Bentson - Kalle Dixelius
     189 sidor


Antal lästa böcker: 7 st
Totalt antal sidor: 2367 sidor
Antal recensionsexemplar: 1 st
Antal böcker av svenska författare: 1 st
Antal böcker av utländska författare: 6 st

Jag är nöjd med månadens läsning! Fram till mitten av september jobbade jag väldigt mycket och hade ingen tid alls till att läsa men jag tycker att jag tog igen det väldigt bra. 2367 sidor är inte så illa ändå!

En bra blandning av genrer blev det också!



1 kommentarer

Miriam

01 Oct 2011 10:00

Vilken gillade du bäst då ? =)



Jag har läst Guldkompassen, Sarahs nyckel, Tidsresenärens hustru och en tredjedel av En vampyrs bekännelser.



Toffs bok och gömda trädgården vill jag läsa, så vi verkar ha väldigt lika boksmak =)

Kommentera

Publiceras ej