Månadsrapport - Februari

0kommentarer

13. The Dead Girls' Dance - Rachel Caine ........................................ 329s
12. Glass Houses - Rachel Caine ..................................................... 320s
11. Frost - Maggie Steifvater ........................................................... 284s
10. Oskuldens tid - Edith Wharton .................................................... 412s
9. Minnet av en smutsig ängel - Henning Mankell ............................... 355s


Totalt antal böcker: 5
Totalt antal sidor: 1700

Antal lånade böcker: 1
Antal recensionsexemplar: 2


Det har varit en dålig månad. Jag har sett fram emot mina beställningar och inte haft någon lust att läsa annat. Jag har ströläst lite Harry Potter men inte ens dessa underbara böcker fastnade jag för särskilt länge.

Jag är ganska nöjd med den här utmaningen. Tre av fem är i alla fall över hälften. Men det är så svårt att läsa ut de två sista! Jag har försökt och försökt förut. Tog med en utomlands i december för att verkligen inte kunna lockas av andra böcker. Men icke. De passar mig helt enkelt inte.


      




Ingen favorit denna månaden heller. Frost var lättläst och trevlig men inte mycket mer än så. Lite synd, det hade varit kul att följa en serie om vargar!

Bättre lycka nästa månad!




Kommentera

Publiceras ej