Syskonen Baudelaires olycksaliga liv

2kommentarer

Kikade in hos Schitzo-Cookie och läste om en bokrea. Självklart var jag tvungen att kika lite. Och lämnar sidan efter en jättestor bokbeställning och tre julklappar.


Jag har länge velat köpa böckerna om Syskonen Baudelaires olycksaliga liv, men de kostar närmare 100 kronor stycket - och de är 13 stycken böcker. På rean kostar de runt 25-35 kronor, otroligt mycket bättre. Så nu väntar jag på att få hem 6 av de 13 böckerna!

Jag ser verkligen fram emot att läsa Lemony Snicket´s rika och humoristiska språk. Hoppas i hemlighet på en ny favoritserie.





Åh, jag tycker omslagen är så himla vackra! Det kommer bli så fint att ha dem uppradade i hyllan.





2 kommentarer

Miriam

21 Oct 2011 07:24

Åh de vill jag med läsa!



Min lillasyster har dem hos mina föräldrar i någon låda så ska nog läsa dem på jullovet kanske ^^

Miriam

21 Oct 2011 07:36

Men nu när jag kollade på rean var det väl bara de sista böckerna i serien som det var rea på ?

Kommentera

Publiceras ej