En award

2kommentarer

Jag fick en award av Beas bokhylla, tack så mycket! Det hade jag verkligen inte väntat mig som relativt nystartad och liten bokblogg. Awarden kommer med följande regler:






Egenligen är jag inte så hemsk mycket för sånt här men detta är ett väldigt kul sätt att sprida bloggar och visa uppskattning. Så självklart vill jag stödja det!


Okej. Då ska jag välja fem bloggar. Svårt! Jag har inte botaniserat särskilt mycket i universum av bokbloggar än. Så därför har jag helt enkelt hoppat runt bland bloggar på Bokbloggar.se. Dessa var de jag fastade för!


1. Bokmilaskogen - Älskar namnet! Jättetrevlig och vilsam design och många kategorier. Sånt gillar jag. Kommer helt klart återkomma.

2. Alwildas grymma boktips -  En kul blandning av diverse bokrelaterat och roligt med boktips för yngre barn!

3. Collaget - En biblioteksblogg i Göteborg. En annan känsla än en personlig bokblogg men den får vara med för massor av roliga lästips i arkivet! Mer biblioteksbloggar åt folket!


4. Beroende av böcker - Jättekul inledning i headern som jag känner igen mig i. Och jag känner verkligen igen mig i detta inlägg! Ny blogg att följa!

5. Och såklart, en blogg jag faktiskt följer regelbundet: Schitzo-Cookie!



Tack igen för awarden. Jättekul! Och så fick jag nya bloggar att följa på köpet!






2 kommentarer

Sofia i Bokmilaskogen

25 Oct 2011 21:37

Tack så jättemycket för awarden - jag blev jätteglad! :D Nu hittade jag ju till din blogg också, vilket var en himla tur, eftersom vi i hög grad verkar ha samma smak vad gäller böcker och vintage. Jag lägger in en länk och en prenumeration på bloglovin samt sprider bloggkärleken vidare. :) Återigen tack!

Miriam

26 Oct 2011 11:32

Woohooo =) Tack så mycket! Gillar din blogg med ;)

Kommentera

Publiceras ej