Förhandsbokning

1kommentarer

Bokus och Adlibris har öppnat sin förhandsbokning på årets reaböcker!

Tyvärr är det som väntat inte så många av böckerna på min lista som är på rea. Och även om de är det så kickar snålheten in - jag vill inte betala 90 kronor för en inbunden reabok när jag kan köpa två pocket istället..


    

Jag har i alla fall bokat tre reaböcker än så länge: Unholy Ghosts + Unholy Magic och Historiens underbara värld. Beställningssidan lät mig dock inte bekräfta beställningen eftersom att jag hade pengar tillgodo och summan då skulle bli noll. Så jag beställde följande böcker också, inte på rea dock.

Nu är det bara lite synd att jag måste vänta tills efter den 21:e på att få böckerna..


           


GLÖM INTE: Gå via Godhandling.se när ni handlar på Bokus - så bidrar ni till välgörenhet samtidigt! Kostar inte ett öre extra men genererar pengar till valfri organisation!


1 kommentarer

Nelly

08 Feb 2012 15:43

Kul med bokbeställning. Har också förhandsbokat några böcker.

Kommentera

Publiceras ej