And the list goes on and on and on and on ...

3kommentarer

Jag längtar så efter bokrean, jag har laddat upp med en farligt lång lista med böcker som jag i stort sett kommer att köpa oavsett om de är på rea eller inte. Jag måste nog dock begränsa mig något, annars kommer jag köpa så många böcker att de räcker året ut! Och så blir det helt stressigt när nya spännande böcker kommer.


Alltså.
Det är inte bra att avhålla sig från att köpa böcker regelbundet, istället blir det ju en megabeställning som ger superångest för att man inte vet i vilken ände man ska börja..



Men i alla fall:


Funderar på Night World-serien, House of Night-serien, The Morganville Vampires.. Kommer bli så många ungdoms-vampyr-romaner-serier-deluxe att jag nog kommer blanda ihop allt och bli helt kollrig! Vilken kan ni rekommendera? Är speciellt sugen på Night World.

      
  

Sen har jag länge velat köpa Frankenstein, Robinson Crusoe och Alice in Wonderland så jag klickar nog hem dem också. För övrigt så älskar jag hur böckerna från Woldsworth Editions passar ihop! De ger ut massor av klassiker och jag vill nog läsa allihop egentligen, eller i alla fall ha dem i hyllan..



      


För att inte tala om följande böcker jag vill köpa! Listan är lång, alldeles för lång.. Finns det någon särskild bok som ni kan rekommendera? Så kan jag börja med guldkornen. ♥


      







3 kommentarer

Miriam

04 Feb 2012 08:39

Night World-serien: Har jag inte läst. Men är lite nyfiken, inte hört så mycket bra om dem dock. Bara att de är korta och inte så händelserika tror jag :P



House of Night-serien: Helt okey till bra i början men sen spårar serien ur. Jag har läst de första men kommer inte läsa resten.



The Morganville Vampires: Läst de två första på svenska och gillar dem =)



Av resten så är ju HP alltid ett måste! Bättre böcker finns inte ;) <3



Sen var de icke synliga inte så bra som jag hade hoppats, blev besviken tyvärr och har inte läst så många mer av de andra. Carrie var okey, Själlös fast på eng har jag hemma men inte läst klart och The summoning är jag jätteyfiken på själv =).



Hoppas det var till nån hjälp trots att jag inte läst så mycket av dem :)

Nelly

04 Feb 2012 16:51

House of night-serien var bra i början, sedan blir den skitdålig.



The Morganville vampires ska jag läsa själv snart.



Soulless skulle jag jättegärna läsa! Och The Summoning.

Fia :3

09 Apr 2012 13:19

House of Night är skitbra!!!!!! :D

Kommentera

Publiceras ej